آموزش عملیات هات تپ

آموزش های هات تپ

خدمات هات‌تپ

خدمات هات‌تپ عبارت از افزودن اتصالات شاخه‌ای به اندازه و یا کوچکتر از سایز لوله‌کشی‌های موجود است. این فرایند روی سیستم های لوله کشی تحت فشار زنده‌ی سیال و با استفاده از ماشین‌های هات‌تپ ما انجام می‌گیرد و در نهایت اتصالات شاخه‌ای بدون هر گونه نشتی و خرابی در سرویس ایجاد می‌شوند. خدمات هات‌تپ ما روی خطوط بخار، مایع و هوا انجام می‌گیرند. ما قادریم اتصالات شاخه‌ای را روی انواع مختلف خطوط لوله حاوی مواد شیمیایی مختلف انجام دهیم.

کاربردها

– جلوگیری از خاموش شدن ناگهانی سیستم

– ساخت و ساز انشعاب‌های جدید

– نصب و راه اندازی خطوط بای پس

– نصب و راه اندازی جفت های ترموول

– تعمیر لوله

– تعمیر شیر

– خارج از سرویس کردن لوله

– جداسازی مخازن تحت فشار

 

 

+ رسانه

  • تصاویر
  • ویدئوها
  • بروشورها
  • فراهم کننده خدمات سازگار با محیط زیست در زمینه های: هات‌تپ-  ورودی مجددچاه – آزمونهای غیر مخرب

    شرکت پیشگام صنعت ابزار یک شرکت مطمئن و با تجربه در زمینه ارائه خدمات هات‌تپ و ورودی مجدد چاه در صنایع متعدد نظیر نفت و گاز، کاغذ و خمیر کاغذ، معدن و تصفیه خانه‌های فاضلاب است. ما با دهه‌ها تجربه در زمینه‌های هات‌تپ، جوشکاری و بازرسی خطوط لوله، هدف اصلی خود را تأمین نیاز مشتری با بیشترین میزان تخصص قرار داده‌ایم که هم بلحاظ اقتصادی و هم زیست محیطی مقرون به صرفه باشد.

    پیشگام صنعت ابزار تجهیزات، تجربه، منابع و تعهد حرفه‌ای لازم جهت ارائه خدمات هات تپ و ورودی مجدد چاه بمنظور یاری مشتریان جهت رفع چالش‌هایشان در فرایند تولید را داراست.

    ما چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟

    خدمات هات تپ

    مشتریان را قادر می سازد تا با هزینه‌ای مقرون به صرفه، استفاده متنوعی از خطوط لوله، تانکرهای ذخیره سازی و سایر مخازن بدون ایجاد هر گونه خرابی در تولید یا بدون هر گونه توقف در تولید داشته باشند.

    خدمات ورودی مجدد چاه

    ما با احیای فرایند تولیدچاه‌هایی که به حال خود رها شده یا بهره‌برداری از آن‌ها رو به نزول بوده است،مشتریان را قادر می‌سازیم که بدون خرابی یا هر گونه وقفه در فرایند تولید روی بسته های بای‌پس شده نفت و گاز سرمایه‌گذاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید